کانکس اتاق 6 متری, کانکس چرخ دار, کانکس چرخ دار باغی ۱۵ متری

کانکس مسکونی چرخ دار جادار

بازار پخش کانکس مسکونی چرخ دار جادار

برای تهیه نمودن کانکس های مسکونی باید به سراغ بازار پخش کانکس مسکونی چرخ دار جادار بروید. گروه تولیدی دالیا، یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان کانکس های مسکونی چرخ دار و جادار به شمار می آید که در این مطلب به شما یاری خواهد داد تا کاملا با آن ها آشنا شوید و سفارش مورد نظر خود را به ثبت برسانید.

کانکس چرخ دار توریستی، در واقع سازه ای پیش ساخته می باشد که امکانات مختلفی مانند آشپزخانه، جای خواب و… را در خود جای داده است. این سازه متحرک، در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید شده است و دارای دو محور چرخ در زیر خود می باشد. همین طور به کمک یک مالبند به خودرو و یا وسیله نقلیه متصل می شود. به همین خاطر هدایت آن امری راحت می باشد.

در مدل های بدون چرخ، این سازه پیش ساخته، به کمک جرثقیل و کامیون جا به جا می گردد. این که کدام مدل مناسب تر است، باید نیاز های خود را بررسی نمایید و متناسب ترین آن ها را بسته به شرایطی که دارید خریداری کنید.

کانکس مسکونی چرخ دار چیست؟

برای تعریف بهتر و توضیح مفصل تر در مورد کانکس مسکونی چرخ دار، می توان گفت، این سازه نوعی از بنا های پیش ساخته به شمار می آید. به دلیل متحرک بودن و داشتن قابلیت جا به جایی در مسافت های طولانی در کنار سایر امکانات رفاهی، می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که می خواهند برای مناطق ییلاقی خانه ای مطمئن و راحت داشته باشند.

کانکس مسکونی چرخ دار جادار

کانکس مسکونی چرخ دار جادار چیست؟

کانکس مسکونی چرخ دار، بر اساس کاربری که دارد، گاهی با نام کیوسک مسافرتی و یا کانکس توریستی نیز شناخته می شود. این نوع از کانکس ها جزو پر استفاده ترین محصولات در زمان سفر می باشند. این سازه پیش ساخته می تواند در زمان شب به خصوص در مسافرت ها، فضای امنی را در برابر حیوانات و هر چیزی که جان افراد را به خطر بی اندازد، مثمر ثمر واقع شود.

مشخصات و ویژگی های کیوسک کاروانی چرخ دار

یکی از مهم ترین و اولین ویژگی هایی که باید یک کانکس مسکونی چرخ دار داشته باشد، مجهز بودن به محور های چرخ دار و مالبند می باشند. این دو باید با در نظر گرفتن وزن و ابعاد کانکس مسکونی بر روی این سازه تعبیه شوند. در غیر این صورت امکان حمل و نقل آن ها به وسیله خودرو های کشنده میسر نمی باشد.

نکته بعدی که باید در مورد کانکس های مسکونی چرخ دار بدانید این است که طراحی باید به گونه ای صورت پذیرد که استفاده بهینه از فضای داخل کانکس انجام شود. به طور مثال می توان از تخت خواب های تاشو استفاده نمود تا در هنگام روز بتوان آن ها را جمع کرد و از فضای بیش تری بهره مند شد.

سایر بخش های داخلی باید تجهیزات و امکانات ضروری که در زمان سفر نیاز می شود را در خود جای داده باشند. به طور مثال می توان از مهم ترین آن ها که شامل آب آشامیدنی، غذای کنسروی، شارژر های برقی و تجهیزات اولیه پزشکی می باشند، نام برد.

بهتر است برای امنیت بیش تر سازه در زمان شب، درب و پنجره ها را به حفاظ های آهنی مجهز نمود. در این صورت ساکنین کانکس مسکونی چرخ دار می توانند بدون هیچ گونه استرسی شب را به آرامی در داخل کانکس توریستی خود استراحت کنند. هم چنین به کار گیری توری برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل کانکس نیز می تواند بسیار کارآمد باشد.

انواع و مدل های متنوع کانکس مسکونی چرخ دار

در ادامه به معرفی کانکس مسکونی و کیوسک کاروانی خواهیم پرداخت تا اگر تصمیم به استفاده از آن ها را دارید، به صورت تخصصی تری با آن ها آشنا شوید.

کانکس مسکونی چرخ دار

به طور معمول این نوع از کانکس های کاروانی در اندازه های کوچک تر و متوسط طراحی و تولید می شوند. لازم است بدانید که همان طور که پیش تر گفته شد بر اساس کاربری که دارد در نوع تک محور و دو محور تولید می شود. هم چنین تعداد چرخ ها و یا وجود مالبند در این از کانکس ها با یکدیگر متفاوت می باشد.

کانکس مسکونی چرخ دار جادار

معرفی مدل های مختلف کانکس مسکونی چرخ دار جادار

در زمان تولید کانکس چرخ دار توریستی ، این سازه در دو مرحله شکل می گیرد. در مرحله اول ابتدا کابین این سازه ساخته می شود. در مرحله دوم شاسی چرخ دار آن ساخته می شود. این نوع از کانکس ها مانند سایر سازه های پیش ساخته، نحوه ساخت آن ها بر اساس ابعاد و همین طور کاربری و مواد و مصالحی که در ساخت آن ها استفاده می شود، متفاوت می باشد.

کیوسک کاروان اقامتی

کیوسک کاروان اقامتی بر اساس ابعاد و اندازه ای که دارد از امکانات رفاهی مختلف مانند آبدارخانه یا آشپزخانه کوچک، سرویس بهداشتی، فضایی برای خواب و… بهره مند می باشد. البته برای استراحت در مسافت های طولانی معمولا از تخت های تاشو برای ساخت این کانکس ها استفاده می شود.

نکته هایی خواندنی در مورد کانکس چرخ دار توریستی

  • دارای شاسی تیرآهنی از نوع دو محور به همراه چهار چرخ می باشد. در این نوع کانکس مسکونی چرخ دار، محور جلو به مالبند متصل شده است و زمانی که وسیله نقلیه بخواهد به هر جه حرکت کند، این سازه به دنبال آن هدایت می شود.
  • بدنه اصلی با ضخامتی در حدود چهار سانتی متر بوده و جنس آن ها از پانل ساندویچی است.
  • جداره های سازه عایقی شکل بوده و از نوع فوم پلی یورتان می باشند. برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی داخل کانکس بسیار مناسب هستند. در واقع هوای داخل سازه را متعادل نگه می دارند.
  • قسمت داخلی دیواره کانکس های سایر از نوع پی وی سی ساخته شده اند.
  • در بخش کف کانکس مسکونی چرخ دار از نوع مشمع کفپوشی با ضخامت ۱۸ میلی متر با طرح پارکت استفاده شده است.
  • از دیگر تجهیزات و امکانات رفاهی مانند سیم کشی برق و نصب کلید پریز و…، تمامی بر حسب نیاز مشتری و در زمان ثبت سفارش، نوع آن ها مشخص شده و نصب و تعبیه سایر امکانات بر روی کانکس مسکونی چرخ دار، بر اساس نیاز های مشتری انجام می پذیرد.

سوالات متداول

آیا برای حمل کانکس مسکونی چرخ دار نیاز به اخذ مجوز می باشد؟

لازم است بدانید که اگر می خواهید این سازه را در سطح شهر و یا جاده ها و اتوبان های بین شهری حمل نمایید، باید در ابتدا مجوز لازم را از اداره راهنمایی و رانندگی و سازمان جهانگردی و توریستی اخذ کنید.

اما اگر صرفا تصمیم دارید که از آن در محدوده ییلاقی و مکان هایی خارج از جاده های پر تردد کشور استفاده کنید، نیازی به اخذ مجوز ندارید.

این سازه با چه وسیله ای حمل می شود؟

اگر منظور حمل از شهری به شهر دیگر می باشد، بهتر است چرخ های آن را باز کنید و سازه را بر روی کف تریلی قرار دهید و از شهری به شهر دیگر آن را حمل نمایید. اما اگر منظور از وسیله کشنده می باشد، لازم است بدانید که در زمان استفاده در سفر به غیر از ماشین های سواری آن هم به دلیل توان کمی که دارند، می توانید با سایر خودرو های کشنده مانند نیسان وانت ها و یا ماشین های سواری که توانایی و قدرت کشندگی این سازه را دارند، کانکس را جا به جا نمایید.

کانکس مسکونی چرخ دار جادار

نکاتی در مورد خرید کانکس مسکونی چرخ دار جادار

در زمان خرید از بازار پخش کانکس مسکونی چرخ دار جادار به چه نکاتی توجه کنیم؟

برخی از این سازه ها به صورت پیش فرض دارای امکانات رفاهی و تجهیزات مناسب می باشند که به صورت پیش ساخته و آماده در حال حاضر در بازار پخش کانکس مسکونی چرخ دار در دسترس می باشد. اما برخی مدل های دیگر به صورت شخصی سازی شده و سفارشی تولید می شوند.

محصولاتی که به صورت سفارشی تولید و تهیه می شوند، بر اساس بودجه، تجهیزات و امکانات مورد نیاز شما، متراژ مد نظر شما و… که مشخص کننده تمامی آن ها خود شما هستید، می باشند.

به طور کلی در زمان تهیه و سفارش کانکس مسکونی چرخ دار، باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید که از مهم ترین آن ها بودجه و همین طور امکاناتی است که در داخل سازه به آن ها نیاز دارید.

برای تهیه و سفارش کانکس مسکونی چرخ دار جادار، می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس بگیرید.

Back to list