باکس موتور

فروش ویژه کانکس فروشگاهی سیار

فروش ویژه کانکس فروشگاهی سیار

کانکس ها با داشتن سرعت بالایی که در ساخت دارند، یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای ایجاد محلی در جهت راه اندازی کسب و کار به شمار می آیند. این نوع سازه ها برای کسب و کار های نو ظهور و نوپا بسیار مفید و مناسب می باشند.

سازه های پیش ساخته از مهم ترین تحولات در عرصه معماری و ساختمان سازی می باشند که با ورود خود، علاوه بر سرعت بخشیدن به ساختمان سازی، باعث شده اند تا افرادی که امکان استقرار در محلی مشخص را ندارند، به راحتی برای کسب و کار خود محلی سیار و یا اصطلاحا چرخ دار را داشته باشند.

مراکز خرید و کانکس فروشگاهی سیار، از جمله گزینه ها و سازه هایی می باشد که می توان در کم ترین زمان و با حداقل هزینه، باعث ایجاد یک کسب و کار برای افراد شوند. به طور کلی کانکس ها جزو سازه های پیش ساخته به شمار می آیند که از متریال های مختلف ساخته شده و دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی می باشند.

فروش ویژه کانکس فروشگاهی سیار

خرید و فروش ویژه کانکس فروشگاهی سیار

اگر به عنوان یک صاحب بیزینس به دنبال محلی مشخص با تمامی امکانات و تجهیزات مناسب هستید تا کسب و کار خود را رونق بیش تری ببخشید و یا حتی آن را آغاز کنید، می توانید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

مشخصات و ویژگی های مراکز خرید و کانکس فروشگاهی سیار

همان طور که می دانید، کانکس فروشگاهی سیار، دو محور چرخ دار در زیر خود دارد که حمل و جا به جایی آن را آسان نموده است. این سازه به وسیله یک مالبند به خودرو کشنده متصل شده و خودرو کشنده وظیفه هدایت آن را بر عهد می گیرد.

کانکس های فروشگاهی سیار تجهیزات و امکانات کافی را برای ایجاد کسب و کار فروشگاهی دارا می باشند. این سازه در واقع از طبقه مناسب برای جای گیری محصولات، پیشخوان . سایر امکانات برخوردار می باشد تا افرادی که می خواهند محصولات خود را ارائه کنند، به راحتی این کار را انجام دهند.

به طور مثال اگر کانکس فروشگاهی سیار شما، مواد غذایی و تنقلات مانند شیر کاکائو بسته بندی، آبمیوه های بسته بندی شده و شرکتی را برای فروش دارد، باید در زمان طراحی آن را به طراحان بگویید تا محلی برای قرار گیری یخچال و سایر تجهیزات مورد نیازتان در نظر گرفته شود.

کانکس فروشگاهی سیار باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

کانکس های فروشگاهی در مدل های مخلتفی طراحی، تولید و روانه بازار شده اند. این کانکس ها با در نظر گرفتن کسب و کاری که در آن صورت می پذیرد، باید دارای ویژگی ها و امکانات مناسبی باشد. در ادامه به توضیح مفصل تری در این باره پرداخته ایم:

  1. دکه فروشگاهی باید دارای ابعاد مناسبی باشد.

دکه های فروشگاهی باید دارای فضای کافی در جهت اراده محصولات باشد. به همین خاطر ابعاد این کانکس ها از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. به طور معمول ابعاد و اندازه استاندارد برای کانکس های فروشگاهی، ۱۹٫۸ متر مربع (عرض ۳٫۳ متر و طول ۶ متر) می باشد. البته به درخواست مشتری، این ابعاد قابل تغییر می باشند. ارتفاع کانکس فروشگاهی باید به گونه ای باشد تا بتوان به راحتی در آن فعالیت نمود. لازم به ذکر است که در ساخت دکه های فروشگاهی هیچ محدودیت ابعادی وجود ندارد.

فروش ویژه کانکس فروشگاهی سیار

نکاتی در مورد فروش ویژه کانکس فروشگاهی سیار

  1. دیواره دکه فروشگاهی باید ضد حریق باشد.

دیواره های داخلی کانکس فروشگاهی سیار، باید مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی از خود نشان دهند. همین طور باید در برابر هر گونه ضربه و فشار مقاوم بوده و آسیب به آن ها وارد نشود. استفاده از متریال ساندویچ پنل های ضد حریق، می تواند بهترین گزینه برای ساخت این سازه به شمار آیند.

  1. دیواره بیرونی کانکس باید در برابر مواد شیمیایی، رطوبت و حشرات مقاوم باشد.

دیواره بیرونی دکه فروشگاهی باید از موادی ساخته شود که در برابر مواد شیمیایی، حشرات موذی و زنگ زدگی مقاومت بالایی داشته باشد. کانکس های فروشگاهی بیش تر در فضای شلوغ و همین طور سرباز فعالیت می کنند. به همین خاطر توجه به این نکات، می تواند علاوه بر حفظ سلامت کانکس، به طول عمر مفید آن نیز بی افزاید.

  1. کانکس فروشگاهی باید دارای تجهیزات امنیتی باشد.

تجهیزات ایمنی از دیگر مواردی است که باید در زمان طراحی و تولید کانکس فروشگاهی سیار، در نظر گرفته شود. چرا که این فروشگاه، به صورت شبانه روزی فعالیت نداشته و روز های تعطیل و یا شب ها باید از امنیت کافی در برابر سارقین در امان باشد. از این رو برای ساخت آن به شما درب های ضد سرقت و کرکره های برقی را پیشنهاد می دهیم.

  1. دکه فروشگاهی باید دارای قفسه و ویترین باشد.

یک کانکس فروشگاهی مناسب برای فروش محصولات مختلف، باید امکاناتی مانند قفسه، کابینت، ویترین و… را داشته باشد. چرا که شما به محلی برای نگهداری و همین طور ارائه محصولات نیاز دارید و نمی توانید آن ها را روی هم انباشته کنید.

  1. دکه فروشگاهی باید دارای سیستم تهویه هوا باشد.

کانکس های فروشگاهی جزو گزینه هایی می باشند که می توان از آن ها برای فروش مواد غذایی مانند فست فود و سایر غذا های خیابانی استفاده نمود. به همین خاطر باید سیستم تهویه هوا و تجهیزات دیگر مانند هود برای آن ها در نظر گرفته شود.

  1. سیستم های گرمایشی و سرمایشی را فراموش نکنید.

داشتن سیستم های گرمایشی و سرمایشی و در نظر گرفتن تمهیدات و تجهیزات برای اجرای این سیستم ها، از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. چرا که باید در زمان طراحی دکه فروشگاهی سیار، نور تاب ها، محل ورود کانال کولر، مخزن آب و بخاری و… در نظر گرفته شود.

  1. درب و پنجره کانکس فروشگاهی

امروزه بیش تر از درب های یو پی وی سی و آلومینیومی برای ساخت درب کانکس های فروشگاهی استفاده می شود. در زمان تولید این کانکس ها، می توان درب ورودی را از شیشه سکوریت که به شکل لولایی و یا کشویی باز و بسته می شوند را به کار برد. این شیشه های در مقایسه با شیشه خام، ضخامت یکسانی داردو اما شیشه سکوریت مقاومت بیش تری در برابر شکستگی و هم چنین تغییرات دمایی از خود نشان می دهد.

فروش ویژه کانکس فروشگاهی سیار

در مورد فروش ویژه کانکس فروشگاهی سیار

  1. نمای کانکس فروشگاهی را جدی بگیرید.

از دیگر مواردی که باید به آن توجه ویژه ای شود، نمای بیرونی کانکس فروشگاهی سیار می باشد. توجه داشته باشید که ظاهر و نمای این سازه می تواند تاثیر چشم گیری در جذب مشتری داشته باشد. همین طور باعث زیبا سازی محیط شهری شده و زیبایی بصری برای شما به همراه دارد.

 

Back to list