دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار, کانکس, کانکس چرخ دار, کانکس چرخ دار باغی ۱۵ متری, کانکس چرخدار, کانکس ساندویچ پانل, کانکس سیار, کانکس متحرک, کیوسک حراست, کیوسک فست فود, کیوسک کاروانی سیار, کیوسک نگهبانی, کیوسک نگهبانی سیار

فروشنده کانکس متحرک فروشگاهی

فروشنده کانکس متحرک فروشگاهی

کانکس ها جزو محصولات پیش ساخته به شمار می آیند که باید حتما برای خرید آن به فروشنده و توزیع کننده آن مراجعه نمود. چرا که باید بدون هیچ گونه واسطه ای و با قیمت مستقیم و قیمت تولیدی خریداری شود. به همین خاطر به شما توصیه می کنیم که در زمان تهیه نمودن این نوع از سازه ها به فروشنده کانکس متحرک فروشگاهی مراجعه نمایید.

در این مطلب به معرفی فروشنده کانکس متحرک فروشگاهی خواهیم پرداخت و بیش از پیش شما را با معماری این سازه آشنا خواهیم نمود.

کانکس متحرک فروشگاهی، یکی از گزینه های پیش رو برای افرادی می باشد که می خواهند به تازگی کسب و کار خود را آغاز کنند و یا تصمیم دارند که خدمات و محصولات خود را به صورت سیار به مشتریان ارائه نمایند.

کانکس متحرک فروشگاهی

معرفی کامل کانکس متحرک فروشگاهی

این سازه در کم ترین زمان طراحی و تولید می شود و از آن جایی که در دسته بندی سازه های پیش ساخته قرار دارد، می توان در اسرع وقت از آن بهره برداری نمود. کانکس متحرک فروشگاهی برای افرادی که به دلیل تورم فعلی کشور امکان اجاره و یا رهن مغازه را ندارند، بسیار مناسب می باشد.

در صورتی که به عنوان یک صاحب بیزینس به دنبال محلی مشخص با تمامی امکانات و تجهیزات مناسب هستید تا کسب و کار خود را رونق بیش تری ببخشید و یا حتی آن را آغاز کنید، می توانید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

مشخصات و ویژگی های کانکس متحرک فروشگاهی

کانکس های چرخ دار فروشگاهی، در دسته سازه های پیش ساخته قرار می گیرند. این سازه به دلیل داشتن دو محور دو چرخ در زیر خود، به عنوان کانکس های متحرک و سیار شناخته می شود. کانکس سیار فروشگاهی به وسیله یک مالبند به خودرو کشنده متصل می شود و خودرو کشنده مسئولیت هدایت آن را بر عهده می گیرد.

البته ناگفته نماند که در برخی از مدل ها که سازه متراژ بالایی دارد، محور چرخ ها حذف شده و سازه به کمک جرثقیل حمل و نقل می شود.

کانکس های متحرک فروشگاهی، از تجهیزات و امکانات کافی برای یک فروشگاه سیار برخوردار می باشند. در واقع طبقه بندی مناسب، پیشخوان و سایر امکانات و تجهیزاتی که یک فروشنده برای ارائه محصولات خود نیاز دارد، در زمان طراحی این کانکس ها در نظر گرفته می شود. لازم به ذکر است که باید نوع محصولی که تصمیم به ارائه آن را دارید مشخص نمایید.

کانکس متحرک فروشگاهی

مشخصات و ویژگی های کانکس متحرک فروشگاهی

به طور مثال اگر دکه فروشگاهی سیار شما، مواد غذایی و تنقلات مانند شیر کاکائو بسته بندی، آبمیوه های بسته بندی شده و شرکتی را برای فروش دارد، باید در زمان طراحی آن را به طراحان بگویید تا محلی برای قرار گیری یخچال و سایر تجهیزات مورد نیازتان در نظر گرفته شود.

برای خرید کانکس متحرک فروشگاهی باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

توجه داشته باشید که در زمان مراجعه به فروشنده کانکس چرخ دار فروشگاهی، باید المان هایی را در نظر بگیرید. دالیا گروپ یک به یک این نکات را برای شما در ادامه شرح داده است:

دکه فروشگاهی باید دارای ابعاد مناسبی باشد.

یکی از نکات مهمی که باید در زمان خرید کانکس متحرک به آن توجه کنید، ابعاد و اندازه آن می باشد. چرا که شما باید فضای کافی برای اداره محصولات  داشته باشید. به همین خاطر داشتن ابعاد و اندازه مناسب، یکی از اولویت های ضروری می باشد. برای مثال کانکس فروشگاهی استاندارد باید ۱۹٫۸ متر مربع باشد. یعنی ۳٫۳ متر عرض و ۶ متر طول.

البته لازم است بدانید که شما در زمان خرید از فروشنده کانکس متحرک فروشگاهی، می توانید ابعاد آن را به دلخواه تغییر دهید.

دیواره دکه فروشگاهی باید ضد حریق باشد.

اول از همه بدانید که حادثه خبر نمی کند. به همین خاطر پیشگیری بهتر از درمان است. از این رو باید دیواره های داخلی کانکس را از متریال ضد حریق تهیه کنید. شما می توانید برای رعایت این مورد به سراغ کانکس هایی بروید که از جنس ساندویچ پانل ضد حریق ساخته شده اند.

دیواره بیرونی کانکس باید در برابر مواد شیمیایی، رطوبت و حشرات مقاوم باشد.

کانکس متحرک فروشگاهی

نکاتی در مورد سفارش و خرید کانکس متحرک فروشگاهی

محل قرار گیری کانکس سیار فروشگاهی، در محیط های سرباز و فاقد سرباز می باشد. به همین منظور باید دیواره های خارجی از مواد اولیه ای مناسب ساخته شده و در برابر مواد شیمیایی، حشرات موذی و زنگ زدگی مقاومت بالایی از خود نشان دهد. رعایت تمامی موارد گفته شده برای دیواره های خارجی می تواند باعث افزایش طول عمر سازه نیز شود.

کانکس فروشگاهی باید دارای تجهیزات امنیتی باشد.

تجهیزات امنیتی را تحت هیچ شرایطی فراموش نکنید. چرا که شما مجبور به فعالیت شبانه روزی در داخل کانکس متحرک فروشگاهی نیستید. هم چنین شاید نیاز داشته باشید که برخی از روز ها در منزل بمانید و استراحت کنید. تعبیه نمودن تمهیدات و تجهیزات امنیتی مانند کرکره های برقی و درب های ضد سرقت از جمله موارد پیش پا افتاده ای است که باید آن را جدی بگیرید.

دکه فروشگاهی باید دارای قفسه و ویترین باشد.

قفسه و ویترین از جمله ملزوماتی است که باید در داخل کانکس چرخ دار فروشگاهی آن را در نظر بگیرید. چرا که شما باید محل و فضایی را برای چیدمان محصولات خود داشته باشید. این فضا شامل قفسه، کابینت، ویترین و.. می باشد. ایجاد این فضا در داخل کانکس های فروشگاهی مدیریت و ارائه محصولات را برای فروشنده آسان تر خواهد نمود.

دکه فروشگاهی باید دارای سیستم تهویه هوا باشد.

کانکس های فروشگاهی جزو گزینه هایی می باشند که می توان از آن ها برای فروش مواد غذایی مانند فست فود و سایر غذا های خیابانی استفاده نمود. به همین خاطر باید سیستم تهویه هوا و تجهیزات دیگر مانند هود برای آن ها در نظر گرفته شود.

سیستم های گرمایشی و سرمایشی را فراموش نکنید.

داشتن سیستم های گرمایشی و سرمایشی و در نظر گرفتن تمهیدات و تجهیزات برای اجرای این سیستم ها، از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. چرا که باید در زمان طراحی دکه فروشگاهی سیار، نور تاب ها، محل ورود کانال کولر، مخزن آب و بخاری و… در نظر گرفته شود.

درب و پنجره کانکس فروشگاهی

امروزه بیش تر از درب های یو پی وی سی و آلومینیومی برای ساخت درب کانکس های فروشگاهی استفاده می شود. در زمان تولید این کانکس ها، می توان درب ورودی را از شیشه سکوریت که به شکل لولایی و یا کشویی باز و بسته می شوند را به کار برد. این شیشه های در مقایسه با شیشه خام، ضخامت یکسانی داردو اما شیشه سکوریت مقاومت بیش تری در برابر شکستگی و هم چنین تغییرات دمایی از خود نشان می دهد.

نمای کانکس فروشگاهی را جدی بگیرید.

یکی دکه فروشگاهی، به طور معمول در محیط های شهری مورد استفاده قرار می گیرد و در معرض دید می باشد. به همین خاطر باید نمای خارجی و طراحی آن به صورت زیبا و همین طور چشم نواز انجام شود. این مسئله علاوه بر افزایش زیبایی محیط شهری، زیبایی بصری برای مشتری به وجود آورده و می تواند یک امر برای جذب مشتری شمرده شود.

فروشنده کانکس متحرک فروشگاهی به چه کسی گفته می شود؟

فروشنده کانکس های چرخ دار فروشگاهی به فردی و یا مجموعه ای گفته می شود که با استفاده از متریال های مختلف و بر اساس بودجه مشتری، این سازه را تولید می کند. همین طور بدون هیچ گونه واسطه ای آن را به مشتری و مصرف کننده ارائه می دهد. شما می توانید برای خرید کانکس چرخ دار فروشگاهی با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس بگیرید و اطلاعات بیش تری را در این باره به دست آورید.

 

Back to list

Related Posts