دسته‌بندی نشده

خرید فست فود سیار

خرید فست فود سیار

برای خرید کانتینر فست فود سیار باید توجه کنید که کانتینر فست فود سیار تمام ملزومات لازم در یک آشپزخانه را در خود جای دهد و بتواند استاندارهای لازم را کسب کند.

فودتراک یا رستوران سیار، نوعی رستوران متحرک است که غذای خود را در داخل ون، کامیون و یا بیرون از خودرویی که به آن متصل می شود، تهیه و ارائه می کند. فود تراک ها ابتدا در شهرهای بزرگ آمریکا شروع به کار کرده و با موفقیت هایی که برای آن ها در حال ایجاد بود، به دیگر کشورهای جهان هم گسترش یافتند. فودتراک ها با سطح کمتری نسبت به رستوران ها و همچنین ارائه منوی متنوع و خلاقانه، مورد پسند مردم قرار گرفته و تبدیل به یک صنعت رو به رشد شده اند. به دلیل اینکه فودتراک ها معمولا به صورت متحرک هستند، این امر امکان رسیدن به مشتریان در نقاط مختلف را برای آن ها فراهم می کند و باعث افزایش قابل توجه درآمد آنان می شود. اگر شما نیز قصد راه و اندازی و احداث این کسب و کار را دارید میتوانید با دالیا گروپ تماس بگیرید تا ما شما را در گروه صنعتی دالیا سازه به بهترین شکل راهنمایی کنیم.

از موارد بسیار مهمی که باید هنگام خرید کانتینر فست فود سیار به آن توجه شود امکان نصب آسان کابینت، سینک گاز، یخچال و هود است.

لازم به ذکر است که تمام این موارد فوق با بهترین متریال با توجه به درخواست مشتری در مجتمع صنعتی فرد با بهترین متریال تولید می‌شود.

شما عزیزان می‌توانید کانتینر فست فود سیار را بدون واسطه و مستقیماً از تولید کننده خریداری کنید و حتی بخشی‌هایی از کانتینر فست فود سیار را به سلیقه خودتان شخصی سازی کنید.

فست فود سیار یکی از گزینه های مفید برای کسب و درآمد مطمئن فست فودهای سیار جزو کسب و کار های پر بازده هستند .

این کسب و کار دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد که مهم ترین آنها عبارتند از :

1-کم هزینه بودن زیرا نیازی به اجاره ی مکان یا خرید محلی ثابت ندارد.

۲-با هزینه کم میتوان آن را تجهیز کرد

۳- هر جا مشتری باشد شما هم آنجا حضور دارید

۴- بدلیل متفاوت بودن مردم دوست دارند یکبار خرید از آن را تجربه کنند

۵- براحتی با دیزاین بیرونی چشمگیر میشود

۶- قابل فروش و نقل و انتقال است

یکی از مواردی که قبل از انتخاب نوع فست فود سیار باید مد نظر قرار گیرد :

نوع خودرو شما : وزن فست فود و تجهیزات لازم است برابر با ظرفیت یدک پذیری خودرو شما باشد .

گرفتن مجوز کار و اخذ پروانه بهداشت : جهت تسهیل امور ما کلیه الزامات بهداشتی و ایمنی را در طراجی محصول خود مد نظر قرار می دهیم

طراحی فست فود سیار بر اساس میزان بودجه و محل استقرار و انتظار شما صورت میگیرد

خرید تجهیزات صنعتی توسط مشتری و با مشاوره ما صورت میگیرد و آنها را در محل خود فیکس میکنیم

خرید رستوران های سیار

شما نیز می‌توانید یک رستوران سیار خریداری کنید. این کسب و کارها برای ارائه خدمات غذایی در مکان‌های مختلف مانند پارک‌ها، میدان‌ها، دانشگاه‌ها و … استفاده می‌شوند. برای خرید یک رستوران سیار، شما باید به تجهیزات و تأسیسات لازم برای فعالیت در فضای باز فکر کنید، هزینه‌هایی مانند خودرو، دستگاه‌های آشپزی، لوازم و تجهیزات دفتری، هزینه نگهداری و نیروی کار را نیز باید در نظر بگیرید. قبل از خرید رستوران سیار بهتر است با کسانی که تجربه در این زمینه دارند صحبت کنید و نظر آن‌ها را در این باره بپرسید. جهت خرید رستوران سیار، فود تراک، موتور فود، فست فود سیار، کامین غذای سیار و از این نوع کسب و کار میتوانید با مشاورین ما در گروه صنعتی دالیا سازه تماس بگیرید. گروه صنعتی دالیا سازه(دالیا گروپ) با سابقه ای ۲۰ ساله در زمینه تولید محصولات کامپوزیت و فایبرگلاس در صنایع گوناگون در حال فعالیت می باشد. همچنین گروه صنعتی دالیا سازه مدتی است که تولید انواع موتور فود کیوسک و کانکس های سیار طرح دار را نیز در دستور کار خود قرار داده است. این تصمیم به جهت ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار و آسان کردن شرایط شروع کار و هزینه کمتر و در دسترس بودن بیشتر مواد غذایی و فست فود آبمیوه ها در اماکن مختلف ومراکز تفریحی و تجاری و راه اندازی کسب و کار با کمترین هزینه اتخاذ شده است.

 

Back to list

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *