کانکس, کانکس چرخدار

بازار فروش کانکس چرخ دار باغی سیار

برای مشاهده ی انواع مدل های کانکس چرخ دار باغی به وب سایت فروش کانکس چرخ دار مراجعه نمایید، از کانکس های چرخ دار به عنوان اتاقک های نگهبانی در ساختمان های نیمه ساخته و یا در باغ ها استفاده می شود. کانکس های چرخ دار از نظر مدل و متراژ اتاقک با یکدیگر تفاوت هایی دارند و علاوه بر موارد گفته شده در سطر بالا از این کانکس ها جهت ایجاد کافه ها و فروشگاه های سیار و هم چنین کمپینگ های مسافرتی نیز استفاده می شود.بازار فروش کانکس چرخ دار باغی سیار

مشخصات فنی کانکس چرخ دار باغی

مشخصات فنی کانکس چرخ دار باغی جا به جایی کانکس ها به دلیل دارا بودن چرخ بسیار ساده می باشد و کانکس های چرخ دار باغی دارای 4 عدد چرخ هستند و در برخی از کانکس ها هر 4 عدد چرخ با یکدیگر حرکت می کنند و در برخی دیگر چرخ های جلو فقط حرکت می کنند و چرخ های پشت ثابت هستند.

جنس بدنه ی کانکس های چرخ دار معمولا از فلز می باشد اما در نواحی گرمسیر برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد فضای کانکس جنس بدنه ی آنها را از چوب می سازند اما به طور کلی جنس بدنه ی کانکس ها به گونه ای است که در اثر گرما و یا ضربه آسیب نمی بیند.

جنس لاستیک به کار رفته در چرخ های کانکس های باغی معمولا بسیار مرغوب و با کیفیت است و به همین علت این کانکس ها تحمل وزن بالایی دارند و تا وزن حدود 500 کیلو گرم را به خوبی متحمل می شوند.

تعدا چرخ های به کار رفته در کانکس ها کاملا به طول بدنه ی مستطیلی آنها بستگی دارد و هر چه که طول این مستطیل بیشتر باشد تعداد چرخ های آن نیز بیشتر خواهند شد تا هم جا به جایی کانکس آسانتر شود و هم تحمل وزن کانکس افزایش یابد.

برای جا به جایی کانکس های کوچک معمولا آنها را به ماشین هایی مانند کامیون و یا نیسان بکسل می کنند اما برای جا به جایی کانکس های بزرگ آنها را بر روی تریلی های ماشین بر قرار داده و جا به جا می کنند.

مرکز سفارش کانکس چرخ دار باغی

مرکز سفارش کانکس چرخ دار باغی کانکس های چرخ دار باغی معمولا اتاقک های مستطیل شکل با متراژ حدود 9 متر دارند و اکثر این کانکس ها به صورت پنجره دار ساخته می شوند و دارای یک الی دو پنجره هستند و این کانکس ها نیز همانند ماشین ها دارای 4 عدد چرخ می باشند.
قیمت کانکس های چرخ دار باغی به متراژ و مدل کانکس و همچنین به جنس بدنه ی کانکس چرخ دار بستگی دارد و همچنین کانکس های شیشه دار قیمت گرانتری نسبت به کانکس های بدون پنجره دارند و برای اطلاع از قیمت انواع کانکس و سفارش کانکس باغی به وب سایت فروش کانکس مراجعه نمایید.

Back to list

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *