باکس موتور, باکس موتور فود

مرکز سفارش باکس موتور فود درجه 1

باکس موتور فود از مهمترین تجهیزات برای حمل و ارسال غذاها به شمار می آیند که باید قابلیت های ویژه جهت حفظ و نگهدای این خوراکی ها تا رسیدن به دست مشتری را داشته باشند. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید انواع غذاهای بیرون بر و فست فود، در این مطلب به بررسی بهترین مدل های باکس موتور فود درجه 1 می پردازیم. همچنین مرکز و نمایندگی های فروش معتبر را جهت سفارش و خریدهای عمده معرفی می کنیم.

مرکز سفارش باکس موتور فود درجه 1

با انواع باکس موتور فود آشنا شوید

با انواع باکس موتور فود آشنا شوید باکس موتور فود به جعبه هایی سرپوشیده اطلاق می شود که از آنها برای حمل انواع خوراکی ها مانند ساندویچ، پیتزا و غذاهای سنتی استفاده می شود. مهمترین هدف از به کارگیری این مدل باکس ها حفظ رعایت بهداشت و جلوگیری از سرد شدن غذاها می باشد.

برای این منظور شرکت های تولیدی انواع باکس در مدل و طرح های مختلف تولید و به بازار عرضه کرده اند که اغلب از جنس پلاستیک فشرده و فایبرگلاس هستند. این جعبه ها باید در برابر ضربات احتمالی مقاوم بوده و نشکنند.

از نظر رنگبندی جعبه های زرد، نارنجی و قرمز بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص می دهند که طرح های سفارش و لوگوهای خاص بر روی آنها ثبت می شود. برخی از رستوران ها و فست فودهای بزرگ نیز به صورت اختصاصی اقدام به سفارش باکس موتور فود با طرح و رنگ مدنظر خود می کنند. چند نمونه از باکس های پرطرفدار از نطر طراحی عباترند از:

  • باکس مربعی فایبرگلاس
  • باکس موتور فود مدل تخم مرغی
  • انواع باکس با طرح فضایی
  • باکس مربع دو خانه
  • انواع باکس موتور فود صندوقی

جادار و محکم بودن درب این باکس ها مهمترین فاکتور کمی آنها جهت حمل و نقل هر چه بیشتر غذا به شمار می آیند که خریداران در هنگام سفارش و انتخاب مدل های مدنظر باید به آن توجه داشته باشند.

خرید باکس موتور فود بدون واسطه

خرید باکس موتور فود بدون واسطه ابعاد و اندازه باکس موتور فود استاندارد باید به گونه ای باشد که ضمن قابلیت نصب بر روی انواع موتور، لوگو شرکت خدماتی و مراکز ارائه غذا را به خوبی نمایش دهد. به این معنی که فضای مناسب برای درج لوگو بر روی آن وجود داشته باشد. از سوی دیگر داشتن وزن سبک همراه با جنس بدنه قابل شستشو از دیگر ویژگی های باکس ها باکیفیت و مرغوب به شمار می آیند.

بنابراین برای خرید باکس موتور فود باید تمامی این موارد را مدنظر قرار دهید تا جعبه هایی باصرفه و در عین حال کاربردی همراه با عمر مفید طولانی داشته باشید. برای این منظور انتخاب برندهای تولیدی باکیفیت و نمایندگان فروش معتبر اهمیت بسزایی در تامین این محصولات با قیمت رقابتی و کیفیت تضمینی خواهد داشت.

Back to list

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *