کانکس, کانکس کیوسک

فروش کانکس سیار نگهبانی

فروش کانکس سیار نگهبانی

فروش کانکس سیار نگهبانی توسط فروشنده این محصول انجام می شود و می تواند نیاز خریداران تک و عمده را به خوبی و با کمترین قیمت ممکن تامین نماید همچنین این کانکس می تواند گزینه مناسبی برای صادر کنندگان باشد تا بتوانند از تجارت آن در خارج کشور سود بیشتری کسب کنند.

فروش کانکس سیار نگهبانی مذکور برای هر نقطه از کشور ممکن است و خریداران می توانند بدون در نظر گرفتن محدودیت فاصله و تعداد مورد نظر سفارش خود را اعلام کنند.

فروش ویژه کانکس کیوسک نگهبانی

مشخصات بهترین کانکس کیوسک نگهبانی

مشخصات بهترین کانکس کیوسک نگهبانی این کانکس همان طور که از نام آن مشخص می باشد جهت نگهبانی مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب در مقیاس کوچک ساخته می شوند تا بتوانند کمترین فضا را نیز اشغال نماید؛ این کانکس دارای برخی از مشخصات ویژه است که تعدادی از آنها به طور خلاصه عبارتند از :

  • جنس بدنه آنها می‌تواند از ورق گالوانیزه با نمای چوبی در طرح های مختلف باشد همچنین می‌تواند دارای نمای کامپوزیت یا فایبرگلاس باشد و به این ترتیب می‌توان تنوع بسیار زیادی از این محصول را از نظر طرح مشاهده کرد.
  • ابعاد کانکس های نگهبانی می تواند بسیار متفاوت باشد ولی کوچکترین آنها ۱.۵ * ۱.۵ و بزرگترین آنها ۴ * ۲.۴ و حتی بیشتر است.
  • پایه ها و شاسی زیرین این کانکس ها از فولاد ضد زنگ هستند تا در برابر رطوبت و نفوذ حشرات کاملاً غیر قابل نفوذ باشد.
  • بخش‌های مختلف این کانکس ها به صورت ایزوله ساخته می شوند تا در برابر صدا و حرارت عایق باشند همچنین در و پنجره آنها به طور عموم از UPVC بوده و دارای شیشه دو جداره هستند.

عرضه کننده کانکس کیوسک نگهبانی

عرضه کننده کانکس کیوسک نگهبانی عرضه کانکس نگهبانی توسط عرضه کننده این محصول و با بهترین کیفیت انجام می شود و می تواند نیاز خریداران آن را به خوبی و با کمترین قیمت ممکن تامین نماید همچنین این عرضه کننده راه های بسیار زیادی را در دسترس خریداران و سفارش دهندگان این کانکس قرار داده است تا بتواند به آسانی درخواست خود را اعلام کنند.

این عرضه کننده سفارشات را در می توان به صورت آماده یا به صورت غیر مونتاژ شده به خریداران تحویل دهد و این می تواند باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های حمل و نقل به خصوص برای صادر کنندگان شود تا قیمت نهایی این محصول برای آنها کمترین باشد.

این عرضه کننده می تواند به هر میزان از نیاز خریداران را تامین کرده و آنها از بابت تعداد و مکان موردنظر برای تحویل سفارش هیچ نگرانی نخواهند داشت علاوه بر این ارتباط با عرضه کنندگان با روش های بسیار متعددی ممکن است و به این ترتیب خریداران می توانند بدون هزینه مراجعه حضوری سفارشات خود را اعلام و ثبت کنند.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *