کانکس, کانکس سیار

عرضه کننده کانکس اتاق 6 متری سیار

کانکس اتاق 6 متری برابراسکان بهترین گزینه بوده و به صورت ثابت و متحرک ساخته می شود که هر کدام کارایی مختص به خود را دارند. این اتاق کوچک از جنس فلزاتی مقاوم چون فولاد ضد زنگ بوده که در مقابل فشار و حرارت و رطوبت مقاوم است و شما می توانید در هر محیطی از آنها استفاده کنید. این مرکز با عرضه کانکس 6 متری سیار توانسته نیاز مصرف کنندگان را به بهترین شکل برطرف سازد. این محصول عرضه شده بالاترین سطح کیفی را دارد.

عرضه کننده کانکس اتاق 6 متری سیار

توضیحاتی درباره کانکس اتاق 6 متری

توضیحاتی درباره کانکس اتاق 6 متری کانکس اتاق ۶ متری با طول و عرض های مشخصی ساخته می شود و بدنه آن به صورت فلزی است که کاملا ضخیم بوده و می تواند در مقابل فشار و حرارت و رطوبت دوام زیادی داشته باشد بدون اینکه دچار خم شدگی و پوسیدگی شود. مدل های ۶ متری امکانات زیادی دارند و به دلیل دارا بودن درب ورودی رفت و آمد بسیار راحت است.

تنوع طرح و رنگ در آنها بالا بوده و همین موضوع باعث شده تا شما بتوانید بر حسب سلیقه خود به راحتی خرید را انجام دهید. مدل های متحرک و سیار دارای چرخ هستند که جابجا کردن آنها را آسان تر می کند. سقف آنها به گونه ای لست که در زمان بارندگی ها آب به راحتی از آن خارج شده و غیر قابل نفوذ است.

کانکس ها اغلب دارای پنجره هستند تا هم از نور کافی برخوردار باشند و هم اینکه هوا به خوبی جریان داشته باشد. این تجهیزات به صورت کاملا استاندارد ساخته می شوند و رنگ ثابتی هم دارند.

قیمت انواع کانکس اتاق 6 متری

قیمت انواع کانکس اتاق 6 متری قیمت کانکس سیار در بازار متفاوت بوده و بستگی به سایز و نوع و مدل آن دارد. هر چه سایز بزرگتر باشد مسلما میزان مواد مصرفی آن نیز بیشتر خواهد بود که در این صورت نرخ بالاتری را هم در بازار داخلی و خارجی به خود اختصاص می دهد. کیفیت بالا از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت است و کیفیت بالا اغلب برابر با قیمت بیشتر است.‌

هر چه امکانات داخل کانکس بیشتر باشد با نرخ بالاتری به فروش می رسد. بالا رفتن قیمت مواد اولیه باعث شده تا قیمت محصول نهایی هم افزایش پیدا کند. تورم و شرایط حاکم بر بازار از دیگر عواملی است که باعث شده اند تا قیمت ها ثبات زیادی نداشته باشد و مدام دد حال تغییر باشد.

شما می توانید قیمت های بروز را در سایت مشاهده کرده و به راحتی خرید خود را انجام دهید. اگر خرید به صورت عمده تعداد بالا صورت بگیرد هزینه کمتری برای مشتری به همراه خواهد داشت.

Back to list

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *