کیوسک, کیوسک حراست

تولید کننده کیوسک حراست چرخ دار

کیوسک به یک اتاقک آماده و پیش ساخته اشاره دارد که در مقابل کانکس، ابعاد کوچکتری داشته و از آن استفاده های متفاوتی را به عمل می آورند، یکی از آنها کیوسک حراست است که در محیط های متعلق به کارخانجات، شرکت ها، فرودگاه، تالار، رستوران، پارکینگ و غیره قرار گرفته و نگهبانان با حضور در آن به حراست و نگهبانی می پردازند. اما یکی از بهترین و راحت ترین انواع کیوسک که توسط برترین واحدهای تولید کیوسک حراست ساخته شده، کیوسک حراست چرخ دار می باشد.

تولید کننده کیوسک حراست چرخ دار

ویژگی های کیوسک حراست چرخ دار باکیفیت

ویژگی های کیوسک حراست چرخ دار باکیفیت کیوسک از اتاقک هایی است که با همه ابعاد کوچک خود، کارایی بسیار مناسبی داشته و یک فضای کافی برای انجام کارهای مختلف را در اختیار افراد قرار می دهد، اما یکی از بیشترین کیوسک هایی که در کشور ما مورد توجه و کاربرد قرار گرفته و شغل های خطیری مثل نگهبانی را می توان در آن به خوبی انجام داد، کیوسک حراست است.

این کیوسک در ارگان ها، سازمان ها و غیره قرار گرفته و فضایی برای اسکان موقت را هم در اختیار قرار می دهد و نگهبانان علاوه بر نگهبانی دادن در آن می توانند ساعاتی را به خواب یا استراحت هم بگذرانند، اما گفتیم که از بهترین انواع کیوسک که بیشتر از کانکس های ثابت دارای مزیت بوده و مورد توجه قرار گرفته، کیوسک حراست چرخ دار است که در این بخش می خواهیم تا به ذکر ویژگی های یک کیوسک چرخ دار باکیفیت بپردازیم:

  1. یکی از ویژگی های بارز این کیوسک این است که امکان دید از هر چهار طرف در آن وجود دارد، چرا که نگهبانان باید از هر سو به محیط مشرف باشند تا اگر عبور و مروری انجام شد، از آن مطلع شوند.
  2. مقاومت استاتیک سازه بسیار بالا بوده و ارتفاع مجاز آن دو متر می باشد.
  3. از جنس های متنوعی تشکیل یافته که بهترین و مرغوب ترین نوع آن جنس کامپوزیتی می باشد، این جنس از کیوسک منجر به افزایش بیش از پیش مقاومت آن خواهد گردید.
  4. مدل های مختلف از قبیل کیوسک شش ضلعی، کیوسک بیضی و کیوسک با سقف دو هلالی را شامل می گردد.
  5. مجهز به درب، پنجره حفاظ دار و گاهاً امکانات مازاد مانند کولر یا بخاری بوده و از این لحاظ نیز دارای امتیاز می باشد.

قیمت کارخانه کیوسک حراست چرخ دار

قیمت کارخانه کیوسک حراست چرخ دار با توجه به اینکه هر یک از انواع کیوسک در جنس های مختلف از قبیل کامپوزیت، پی وی سی و گالوانیزه دیده شده و همچنین ابعاد گوناگون از قبیل کیوسک با ابعاد 2*2 متر، 2*3، 40/6*340/2*40/2 متر و غیره را شامل گردیده اند، لذا تمامی این موارد روی قیمت کیوسک چرخ دار تاثیر خواهند گذاشت.

البته باید این خبر خوب را به شما خریداران عزیز بدهیم که هم اکنون فرصتی مناسب برای فروش کیوسک حراست به وجود آمده و طی آن خواهید توانست از قیمت کارخانه کیوسک حراست چرخ دار بهره مند شده و از هزینه های خرید خود بکاهید.

Back to list

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *